עיצוב החיוך



עבור האדם המודרני מראה אטרקטיבי מהווה אחד תנאים החשובים ביותר להצלחה בכל תחומי החיים, וחיוך – זהו חלק בלתי נפרד מהמראה הכולל. כאשר אנו מביעים רגשות חיוביים, חיוך מסמל בריאות וסגנון שלנו. זהו כרטיס הביקור של אדם עם שמחת חיים. רופאי השיניים העוסקים לא רק בטיפולים שגרתיים אפילו החלו להשתמש במושג "עיצוב החיוך". כלומר, מדובר בתהליך יצירתי של ממש המצריך השתתפות פעילה של מטופל, רופא וטכנאי שיניים גם יחד, זהו תהליך המאפשר להשיג תוצאות מרשימות במיוחד. נלקחים בחשבון כל הפרמטרים: מין, גיל, סוג וגוון העור, צורת הפנים והשפתיים וכמובן הרצון של המטופל עצמו.

תהליך עיצוב החיוך מתחיל בדרך כלל משיחה פשוטה. יחסי אמון בין רופא למטופל הנם חשובים ביותר להצלחת התהליך. המטופל זקוק להם כדי להיות רגוע ובטוח שתושג התוצאה הטובה ביותר, ולרופא חשובים היחסים הללו לצורך עבודה יסודית ומדוקדקת. בשיחה אנו מבררים את כל הציפיות וההעדפות וגם מתכננים הדרך האופטימלית להשגת תוצאה עבור כל אדם ואדם באופן אישי.

לרשותנו עומד מגוון רחב של דרכים כאלה – החל מהטיפולים הפשוטים כגון טיפול אצל שיננית והלבנת שיניים (אגב, בקליניקה שלנו מוקדשת לנושא זה תשומת לב מיוחדת) ועד לשיטות החדשניות ביותר כגון בניית מודל חיוך באמצעות מחשב. הכל תלוי במקרה הספציפי וברצונו של המטופל.

בשנים האחרונות ביקור אצל רופא שיניים כבר פחות נתפס כחוויה מלחיצה. להיות בעל/ת שיניים לבנות, ישרות וזוהרות נחשב כמשהו יוקרתי ואופנתי. רפואת שיניים כענף המדע פועלת ומתפתחת בקו ה"תפר" בין כמה תחומים, ולכן יש לנו מה להציע אף ללקוחות התובעניים ביותר.

בחיוך ניתן לכבוש את העולם. האנשים בסביבתך נותנים בך אמון. החיים שלך קלים ושמחים, מלאים אושר והצלחה.